Botó que mostra/amaga menú lateral
2.3. Criteris generals per a la resta de documentació administrativa (cartes, factures, nòmines, pressupostos, etc.)

A banda de la documentació prevista a la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres es crea tot un conjunt de documentació que es pot considerar comuna a totes les administracions (cartes, factures, nòmines, pressupostos, etc.).

En aquesta mena de documentació s'hi poden aplicar, de manera general, els mateixos criteris que hem vist a l'apartat anterior, excepte que no s'hi solen destacar paraules en majúscula.

Adequat  Us comuniquem que en un termini màxim de deu dies heu d´aportar la
      documentació indicada a continuació...

Inadequat  Per la present us comuniquem que en un termini màxim de DEU DIES heu
     d´aportar la documentació indicada a continuació...

Si es considera necessari destacar alguna dada del text, es pot utilitzar la negreta, però convé triar bé en quins casos es fa servir aquest recurs, perquè, si s'omple el text de negretes, perden tota l'efectivitat.

Diputació de Barcelona
^